Wednesday, July 8, 2009

Project 365 - 7.7.2009

***

Samozřejmě nejsem autorkou fotek.. Ale dnes sem jiná prostě nepatří...

Michael byl má největší pubertální láska, ať si říká kdo chce - co chce...

Namalovala jsem si ho nad postel /mamka šílela/,
Nučila jsem se jeho podpis - byl všude,
Polepila a popsala jsem 4 obr sešity vším co jsem o něm sehnala.
Ve škole jsem o něm udělala projekt :-) Sepsala jsem jeho životopis, jeho tvorbu a vše doplnila plakáty a 4!! videokazetami /samozřejmě na každé byl jen kousek - to nejdůležitější/ ještě dnes si pamatuji jak jsem zmatkovala a přehazovala kazety - spolužáci to přežili -všichni :-)
Jeho plakát byl s námi na dovče v Bulharsku :-)
Mé první koupené cd bylo jeho zlaté dvoucédo Dangerous
Jeho film Moonwalker jsem viděla snad milionkrát, kvalita videokazety byla šílená, bez dabingu, ale byl to ON
Jeho knihu Moonwalker jsem měla 2x!! co kdyby se jedna ztratila
Sbírku básní jsem si vydupala a naslibovala jsem za ní možné i nemožné....
Tajně jsem se učila jeho pohyby a měsíční chůzi - ještě že tajně!! - byl to děs
Jeden čas jsem stále nosila bílé triko s bílou košilí a klobouk /po dědovi/
Znala jsem všechny jeho písničky /a ještě teď jich mám většinu v hlavě - "melodii" nikdo nepozná
Největší hádka byla také kvůli němu :-) - nesměla jsem co by 17.letá +- na jeho koncert
Jak já záviděla všem pozvaným na jeho ranč, všem kdo se dostal do jeho blízkosti....

Později jsem asi dospěla, našla si toho pravého chlapa a Majkl se dostal na vedlejší kolej... Stále jsem o něm věděla, ráda si ho občas poslechla. Hrozně mě mrzelo co se s ním děje, jak se do něj obouvají média, jak se stahuje do ústraní, mění se... uzavírá...

Já si ho budu vždy pamatovat jako elegána v bílém obleku s modrou košilí, faraonského kouzelníka ve zlatém, úžasného tanečníka v "sépiovém" klipu s Naomy, veselého klučinu dovádějícího s McCartneym atd atd atd... s plachým úsměvem na tváři...

R.I.P. Michal Jackson.......

1 comment:

Annabellka said...

Leni naprosto chápu, měla jsem takového jiného idola v pubertě :-) Michaela jsem nijak obzvlášť nemusela, ale je fakt, že jeho tanec a zpěv byl fenomenální. Je to fakt škoda, my jsme momentálně v USA, a tady to jeho úmrtím fakt žilo a 14 dní se v TV nemluvilo skoro o ničem jiném, a ještě teď spoustu věcí média řeší. Život mu to už bohužel nevrátí a je škoda, že zašel tak daleko. Obzvláště s drogama. Ale aspoň písničky a vzpomínky zůstanou navždy :-))
A děkuji moc za zmínění mého jména v ocenění blogu a s Tvýma fotkama jen tak dále, jde Ti to naprosto skvěle!!!