Thursday, July 9, 2009

ocenění blogu

Holky děkuji!!!
Dnes mám konečně chvilku poděkovat všem web/blog/foto/scrapo/diskuso/projekto.... :-)
KAMARÁDKÁM
za ocenění mého blogu. Jsem za něj moc ráda a fakt si ho vážím!! O to víc, že s vámi nestíhám "diskutovat" ( řešit vše co bych chtěla a potřebovala....) a komentit...

Moc děkuji holky:
Kattom
Klarisse
Pride
Jeje
Babs
Evče

Zde jsou pravidla pro udělení tohoto ocenění:
1. Umísti ocenění na svůj blog.
2. Nezapomeň zahrnout i link osoby, která Ti ocenění udělila.
3. Nominuj 7 nebo více blogů ( vždy obtížné).
4. Zanechej zprávu na jejich blogu, abys jim dal vědět, že mají na Tvém blogu ocenění.

****
Vybrat mé oblíbené blogy je složité, proto jsem vybrala všechny, kam se vždy ráda a pravidelně vracím.
**
Miluji vaše fotky, jejich úpravy, design. Pro mě jste profíci!!
Anabellka
Jindrucha
Pran
Ibu
**
Úžasné komentáře, překrásné fotky a vaše dětičky
- jako bych znala osobně

Lucka73
Klarissa
Barbarka
**
Pro mě asi nejexotičtější účastnice p365 "angličanka" - Barča
/ať návrat do rodné vísky přežiješ bez úhony ;-)
**
Jeje tvé fotky jsou tak krásné, máš doma nádhernou berušku
moc ráda k tobě nakukuju!!
Jeje
**
Lil tvé fotky a to nejen zvířat jsou neuvěřitelné, máš to prostě v oku
děkuji za nádhernou podívanou!
Lilitko
**
úžasný design blogu a fotky wow!!
Pride
**
a ještě si neodpustím ocenit i Martinku s Lasconkou


Děkuji všem, že se projektu 365 účastníte a vystavujete vaše úžasné fotky!!
Dobré světlo ;-)

5 comments:

Pride said...

Leni moc ti děkuju ... od tebe to vážně považuju jako poctu:)Tvoje fotky miluju a jsou prostě perfektní!

Martinka said...

Leni díky za projetí blogu :o)... máš krásný fotky, až pojedete do Ústí do ZOO se ozvi ;)

Lilitko said...

Ahoj,
ďakujem za ocenenie.
Tvoj blog som si dala do zoznamu a idem sa kochať tvojimi fotkami.Sú parádne...

Jeje said...

Jsi uzasna! MOC DEKUJI!!

Lucka73 said...

Leni,
moc děkuju za ocěnění. Moc si ho vážím. I já k tobě ráda chodím "na kukačku".

Díky!!!