Tuesday, June 16, 2009

Project 365 - 16.6.2009

ZOO Praha
(sraz s Týnkou /Klárkou + Ondrou/
a
Janinkad /Bětkou + Verunkou a Otíkem/

Ondra/velkej chlapák ;-)



Bětka

Verča + Otík

Klárka



Poslední úspěšný přeskok
- další skončil po prsa v jezírku, mezi kachnama..
(musela jsem zachraňovat, ale fotka by byla úžasná :-D/

*
a protože to nebyla jen srazíková akce, ale dnes v Zoo probíhala akce canonu,
vyzkoušela jsem si pár objektivů (Původní plánovaná přednáška, nevyšla - příště bez dětí!!)
Takže Terka v růžovém je focená pevnou 50 /1,8/

*






můj objektiv

*
a spodní plameňáci jsou focené profi dělem.. /měla jsem problém ten objektiv udržet :-D
a jak jsem byla nervoza.. vůbec jsem si to nevychutnala a prostě jen cvakala...
.. no na fotkách je to znát... no...

*



pár fotek z autobusu...

*
"maličko úprav"
hurá MOST!!!
*
a Terka - po 5ti minutách jízdy.. :-D

a na závěr nám uděluji cestovatelský řád!!
Prahu (autobus-metro-autobus a zpět) jsme dali bez chybičky!!
Takže příště můžeme vyrazit znovu ;-)

1 comment:

Jeje said...

Krasne ZOO fotky!