Sunday, May 17, 2009

PETTISKIRTS //mimo "záznam" :-)

Sice mi chybí pár dní, dodám později, ale tyto fotky prostě musí "VEN" :-D Včera v noci jsem konečně dodělala sukni - Pettiskirts - už hodně dlouho jsem jí okukovala na úžasných fotkách, na netu.... až jsem se rozhodla ji Terce ušít.... chi jeden rozměr mluvící za vše - modrý, nařasený rantl má 45 metrů!!!!!!!!!!!! a to není překlep :-D
shrnutí - ušít se to dá, přemýšlím ještě o jedné (světlé), ale nechápu! jak to někdo může šít ve velkém.... ani ta šílená cena, za kterou se sukně na netu prodává není dostačující.....

// pokud by byl nějaký zájemnce o návod od Kaiya Eve Couture, mohu sepsat ;-)










a k fotkám: kvalita nic moc, modelka taky zrovna nezáří /její školkové móňo nemohlo přijít ve vhodnější čas :-D / ale já s focením prostě nemohla čekat na lepší "moment" :-D - tož tak...
Příští fotky budlou snad kvalitnější... tyhle jsou opravdu hlavně "nadšenecké" :-D

9 comments:

Petra Jandová said...

Nádherná sukýnka, ta se ale musí točit.

Jeje said...

Mne se to moc libi!

Babs said...

Nádherná sukýnka, nádherná modelka a ty jsi velká šikulka :-D

Miraza said...

Leni teda klobouk dolů!Sukýnka je perfektní!Vůbec by mně nenapadlo,že ten rantl dole je tak dlouhý.Podle té první fotky ,co jsi mi ukazovala,jsem myslela,že sukně je jakoby vícevrstvá!!No myslím,že mám o zábavu postaráno :))

janiko said...

Páni to je paráda a pro takové princezny jako máte vy,určitě velká radost.

Rizulka said...

Leni, máš to nádherný! Jsi šikula a moc se mi to líbí! Hned mám chuť to vyzkoušet, ale když si vezmu, že bych musela hned udělat dvě...., no nevím, nevím... :-)
Fakt klobouk dolů, sukně je parádní!

Barbarkaaa Liduš said...

Nádherná, užasná, fakt mám chut vytáhnout stroj :o))))

zuzka said...

já chci moc ten návod prosím prosím prosím

Lencula said...

Zuzko link na návod jsem dopsala nad fotky ;-) přeji hezkou zábavu :-) a pak prosím foto ;-)