Wednesday, April 8, 2009

Project 365 - 7.4.2009

Tolik se na to těšila, 5minutová cesta ze školky k nám na chodník, trvala půl hoďky. Stále se stavělo a podepisovalo :-D Když už konečně zaklekla a začala malovat, já se pohodlně usadila na lavičce konec. Maminko potřebuji na záchod - jdeme domu. Co dodat... :-D

a zde má víkendová práce. konečně hotovo... 25ks mávátek pro rodiče našich úžasných sněženek. Chi jsem si myslela, že jsem květ sněženky trefila, ale hned první člověk co se zeptal: "Co to je?" :-) mě vyvedl z omylu.... když se stejně zeptaly další dvě maminy, skoro mi slza ukápla :-D :-D
Chi
Premiéru budou mít již 9.4 v Děčíně - no jsem zvědavá jestli někdo bude mít odvahu a bude fandit :-D SNĚŽENKÁM!!!!

3 comments:

Petra Jandová said...

Náhodou - sněženka jak vyšitá :)).

Barbarkaaa Liduš said...

Kochám se ti, opět nádherný fotečky

jindrucha said...

Po delší době jsem ti to tu prolezla a to je nádhera!!! Terezka je kouzelná slečna!